5 Temmuz 2014 Cumartesi

Glastonbury 2014

zaman: Cumartesi, Temmuz 05, 2014
Bu yaz çıldır anam çıldır sezonu açılır açılmaz Glastonbury Festivali gözüme çarptı. 44. yılında düzenlenen festivalden bir kaç tanıdık isim alalım hepsini saysak blog kapanır sanırım :)4 güne o kadar insan fazla :)  herkesten bir parça alıyım dedim :D

Lily Allen:
Air balloon,smile, Littlest Things, Shame for You ile tanıdığımız lily konserde coşturmuş :) Pembiş pembiş elbisesin rengi çok güzel :D Altındaki etek gibi şeyi pek anlamadım neyse ki sonradan çıkarmış :) sarı tüylü belindeki şeyse civcivleri çok sevdiğinden olsa gerek :D Neyse farklı olmak istemiş kızımız ne yaparsın bu da böyle.




Metallica:
Glastonbury gençleri doya doya  rock dinlemişler bu sene anlaşılan. Biz de ne yapalım videoları izleyip izleyip evde depinek :/
 

Lana Del Rey:
Abi elbiseyi beğenmedim ama kadında bir hoş duruyor. Hayır sen ben giysem olmaz boyle :/ Lanamız ablamız :D rengarenk gökkuşağı gibi sahnede tüm şarkılarını söylemiş hanım hanım.
 The Black Keys:
OF OF oy ben nerelere gidem ya festivalde yok yok arkadaş ne olurdu böyle bir şey bizede gelse :/
 
 Ed Sheeran:
 Son şarkısı 'sing' den sonra adamın hastası oldum. Fark ettim ki güzel şarkıları var :D
rockcı abilerimizin arasına işte bunlarıda serpiştirmişler böyle :D(gömleği hoşuma getti biraz :) )
 
 Skrillex:
Adamın sayfasına girip o uzaylıyı çözmeye çalıştığım bir gerçek :Dhayde oturmayamı geldik diyip gençeleri coşturmuşa benziyor :)
 
 İmagine Dragons:
Radioactive hastası olarak bu adamlar da varsa tam olmuş.Çamurlu mamurlu böyle sahneye çıkmaları garipsenesi. Eskiden bir damla bir şey olsa millet kıyafeti bir daha giymezdi şimdi kirli kıyafet moda :)))
 
 İşte saçma sapan gençlerin doyasıya müzik dinlediği festivali çeyreğinin çeyreği :D
 Photo: Jason BryantPhoto: Jason BryantPhoto: Charles GervaisPhoto: Andrew AllcockPhoto: Charles Gervais

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos