9 Mayıs 2014 Cuma

Nerden Nereye : Örgü

zaman: Cuma, Mayıs 09, 2014

    Ne yazsam ne yazsam derken aklıma saç tarzları geldi bir kaç modeli inceleyelim:
Örgü Saç Modeli:
Eskisi gibi saçı tepeden bağla sonra sıkı sıkı ör olmuyor işte. Şimdi saçını yok maşa yap yok fön çek onu yap bunu yap krepe at bunları yapmadığında ŞİMDİKİLER için hoş durmuyormuş. Şimdi gelelim benim sevdiğim modele Mısır Örgüsü(4 lü örgü) çok hoş duruyor bana kalırsa. Hele uzunsa o saçlar nede güzel oluyor.
 
Dağınık Örgü diyince benim aklıma yarım kalmış örgü geliyor :D sanki örmeye vakti yokmuş öylesine yapmış modeli şimdiki moda oluyor. Meğerse o çıkan yerlere fön bile çekiyorlarmış. Ne bileyim ben saçımı örmem ki :/
 
 
Şelale Örgü bayılırım aslında. Ama pek yapan yok. Gelelim ben niye yapmıyorum. Yapmıyorum değil yapamıyorum :D örebilsem herhalde bende örürdüm:) Artık ayda yılda bir kuaföre deyip ördürürüz :D

 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos