3 Mayıs 2014 Cumartesi

Lana Olsun Poster Olsun Bizim Olsun

zaman: Cumartesi, Mayıs 03, 2014
         Bu gün Lana Del Rey'i konu almak istedim.

  İnsanlar onu genellikle şarkıları ile tanıyor. Fakat lana H&M' de mankenlik de yapMIŞ :) şahsen bende yeni öğrendim. Fotoğrafları gördüm ama normal çekim sanmıştım.  Lanayı ilk başta bende tanımıyordum. Bana da arkadaşım önerdi ilk başta young and beautiful ekranlarda çıkarken ben pek dinlemezdim. Şimdi doğruları konuşalım miley, rihanna falan diyoruz ama müzik sektöründe bana kalırsa kraliçe o. Çünkü kendine has bir tarzı var. Sahneye dikkat çekmek için derin dekolte giyip çıkmıyor. Dikkat çekmek için saçı her dakika renk değiştirmiyor.(hoş ben lanayı pembe saçlı pek hayal edemedim ama =)) Kendine has bir tarzı var.Poplu rock'a melankolik hava katmış müzik tarzı olur sanırım onunki. Young and beautiful dan sonra Blue Jeans'ı dinleyince tarzını algıladım  ne yalan söyleyeyim çok güzel kadın. Videolarını izlerken kendimi kötü hissediyorum arkadaş.
 
 
 
Lanayı konuşuruz da eyelinerını unutur muyuz hiç!  Kadının gözleri güzel birde eyeliner'i güzel olunca müthiş oluyor. Her gün aynanın karşısına geçip lana gibi eyeliner çekmeye çabalarım ibretlik olur sanırım. Dümdüz oluyor abi nasıl yapıyorsun onu. Yine başka bir arkadaşım bu çabalarımı görünce acıyıp onun makyözü  var zeki dediği an kafama dank etti. Fakat şöyle bir şey var kuaföre yaptırsam yine bende öyle yine duymuyor. Onun farklı bir havası var sanırım....
 
 
 
 Lananın eskiden kalma havası yok mu beni öldürüyor. Sanki eski dönemlerde dolaba koymuşlar şimdi çıkarmışlar hanımefendiyi. O eskilerin asaletini öyle iyi taşıyor ki üstünde, düşmanlar çatlasın dercesine ödül törenlerinde, normal hayatta gözde olmayı başarıyor.
 
 
Estetik güzeli diyenlere değinmeden kapatmayacağım konuyu. Bacım sen o kadar güzel oldun da eleştirmen mi kaldı? Bir şeyi güzel olduğunu ortaya çıkarmak için alt yapı lazım.Eleştirmek için önce ondan daha iyi olman gerekir. Her neyse bence o kadar değişiklik yok.
 
 
 
en son şarkısı: west coat Şarkıya bağımlı olmak için tık tık :)
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos