20 Mayıs 2014 Salı

Billboard 2014 Müzik Ödülleri

zaman: Salı, Mayıs 20, 2014
Ödüllerin her ne kadar bazen saçma olduğunu düşünsem de bir o kadarda kıyafetlerde kayıtsız kalamadım. Gelin bir de siz görün.
İKON ÖDÜLÜ: Jennifer Lopez
Dediğim gibi saçma müziğin ikonu Jennifer ablamız değil olmak yanından geçmemeliydi. Bu yıl o kadar başarılı sanatçı yerine onun seçilmesi beni şaşırttı. Gelelim elbiseye ortalıkta et tavuğu gibi gezen ablamız biraz daha gözüksün diyerekten transparan elbisesini yakıştıramadım. Çorabını ben taaa burdan görürken bir kezde bu seçiminden dolayı alkış diyorum! 

EN İYİ ROCK ŞARKISI

Lorde, “Royals”

 
Kızı görünce tir tir titrediğim gerçeği hiç değişmeyecek sanırım. Ama heyecandan değil korkudan olduğu kesin.Gotik olcam derken babaanne olan kızımız 'en iyi rock' ödülü alınca ağzımız açık kaldı. Yahu bu rock söylüyorsa diğerleri ne? onu geçtim ben bu kızı yalan dünyadaki vasfiye teyzeye benzetiyorum harbi harbi. İçindeki kırmızı şey neyse elbise kötü olunca dur biraz daha kötü olsun diye konulmuş ayrıntı bence. pek bir şey göremiyorum zaten de kızın kendine yazık ettiğine acıdım yaw. YORUM SİZİN :/
EN ÇOK SES GETİREN ŞARKI VİDEOSU

Miley Cyrus, “Wrecking Ball”

 
Allah akıl fikir versin ne diyim. Şimdi çok güzel desem linç ederler beni. Çirkin demeye de dilim varmıyor o kadar sene boşa mı gitti bi köşeye çekilip düşünme zamanı geldi sanırım.
YORUMSUZ :/
EN İYİ HRİSTİYAN ŞARKISI

Matthew West, “Hello, My Name Is”
 
Adamı tanımam etmem ama şu bir gerçek çok saçma üstü bir dal olmuş. Biz ayrımcılık yok derken al sana ırkçılık. Şarkıyı dinledim pek iç açıcı değil ama amcamızın ayakkabılar ve saçlar uyum sağlamış bravo :D
 
EN İYİ LATİN ŞARKI

Marc Anthony,  “Vivir Mi Vida”

 
Abi bir kere shakiranın en azından aday olması gerekiyordu.  La la la nın nesi eksik bundan. Artık açıp açıp oynarsınız aferin size Abimize de hayırlı olsun ödülü koyar bir köşeye süs olarak!( çaktırmayın ama adamda harbi bi latin tipi var)

EN İYİ KADIN SANATÇI
Katy Perry

 
Herkes biraz daha koyu veya düz renklere gitmesini beklerken katy yine yaptı yapacağını.
Disko topu gibi ortalıkta gezmesini pek beğenmiyorum. Tamam yine giy renkli ama dur biraz mavi olsun şurdan püskül sarksın şuraya sarı ekle olmadı şuraya gül ekleyin abarttın be gülüm.
Bu daldan süpriz lana çıkmasını çok isterdim :)
VE GEÇELİM DİĞERLERİNE...





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos