15 Nisan 2014 Salı

Telefon Giysileri :)

zaman: Salı, Nisan 15, 2014
Selaam :) Şu sıralar herkesin elinde taşlı taşlı telefon kapakları dolaşıyor. Benim isyanımda buna tamam 2-3 küçük taş koyarsın olur 'tatlı' Kafam kadar taş koyup 'ayy çok güzel nederden aldın?' dersen senden bir uzaklaşırım ben kardeş. Eskiden sade olmak modaydı canım bu ne! Bir de onlar 3 boyutlu olur ya. Of of... Nasıl cebine sığar o kaplar bilemiyorum :/

Bir diğer konuda Eyfel kulesi,paris,pizza kulesi,özgürlük heykeli.... Bunları ilk çıktığında bende seviyordum ama artık göz yoruyor. Her yerde bunları göre göre artık kendimi londrada her gün eyfelin önüne geçip fotoğraf çekinen kızlar gibi hissediyorum. Sanırım veya bana göre artık bunlar eskidi :/

İnsanlardan ya daha yaratrıcı ya da daha sade olmasını beklerdim...







 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos