18 Şubat 2014 Salı

Tomboy ^_^

zaman: Salı, Şubat 18, 2014
Genelde oversized mantolar, büyük ceketler, takım elbiseler, Boyfriend Jean'ler, Loafer 'lar ve Oxford ayakkabılar olarak bir çerçevede bulundururuz bu akımı :)

Oversized mantolar:
Yaşlı işi dernirdi eskiden bunlara :D Kocaman montlar da kaba değil diyemeyiz tabi ama erkeksi bir görünüş  yakalıyoruz. Eğer doğru kullanılırsa gerçekten hoş durabilir. Bence bunu kullanırken saçları toplamak daha mantıklı.
 
 
  Büyük ceketler:
Salaş giyimin vazgeçilmezlerinden ''bol çeketler '' :) ben pek kullanmıyorum gerçi. Zayıflarada tavsiye etmem zaten zayıfsın içinde kaybolma :D Ben pek bol sevmem ama sevenler için tomboy boyutunda bir tur atmalarını tavsiye ederim :)
 
Takım elbiseler:
 İstanbul gibi büyük yerlerde bunu uygulayan çok yer var ama ısparta gibi küçük bir yer bu akıma hazır değil bence :D takım elbise giyen kızlara deli gözü ile bakan çok olur bence :) bu yüzden çevrenizdekilerden nasıl bir tepki alıcağınızı ölçüp giyin bence :D

Boyfriend Jean'ler:
Ben her zamanki gibi beğenmiyorum bunları itici duruyor yahu ne yapıyım :/ ama bir çok ünlü bunlar için ölüyor canım hala anlamış değilim :=) zaten bol pantolon sevmiyorum ama neyse :D Üstüne sade bir t-shirt le ve çok sade bir makyajla güzel olabilir :)
 
 
 
 Loafer ayakkabı:

Babaannemin ayakkabıları gibi yav bunlar :/  yok yok bu tarz beni hiç açmadı saçma canım :p Her neyse yakıştıranda yakıştırıyor. Rahat bir ayakkabıya benziyor ama :)
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos