8 Aralık 2013 Pazar

Kış Hazırlıkları :)

zaman: Pazar, Aralık 08, 2013
Önümüzde up uzuuuun bir kış var bence. Şimdiden kar yağıyorsa :) Neyse neyse size  benim tavsiyelerimi aktarmayı düşünüyorum.

CHELSEA BOT

aslında Kraliçe Victoria'nın ata rahat binebilmek için özel olarak yaptırdığı bir modelmiş. Daha sonra dünyaca giyilmeye başlanan bir bot haline gelmiş :) Rahat ve şık olan bu botlar gayet moda olmuş durumda. Aslında ben pek sevmedim yani tarzım değil. Çok düz duruyor. Ama çok rahat diyorlar :) Valla bu senenin moda botları bunlar diyorlar ama geçen senelerde kullanılmış ne olur hiç bilmiyorum :)


 
 

BERE

Bere canım bu trendi olur mu? dememek lazım. oluyormuş demek ki. Aslında doğru kullanılırsa gayet şık duruyor. Hem kimse kulacıklarının üşümesini istemez değil mi? :) bence kullanılması gereken bir aksesuar. 
 
 

SLOGAN AKSESUARLAR

O hepimizin hayran olduğu slogan aksesuarlar yokmu? hani şu yazı olanlar, hııh işte tam onlar moda olmuş durumda :) sosyal medyada cool kızların kullandığı takılar şu sıralar çok :) Ama maalesef her yerde yok :( bulunması çok çok zor.
  
KOLEJ CEKETİ
 Uuu bu çeketler çok güzel ya :D Zaten bende bulunca hemen aldım :) Bu sene çok moda olan bu çeketleri bay/bayan herkes kullanabilir.
 
 

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos