1 Aralık 2013 Pazar

Gizli Kalmış Yetenekler :)

zaman: Pazar, Aralık 01, 2013


Megan Nicole

Türkiyede pek tanınmasada yurtdışında bir Youtube sanatçısı. Bende intarnette cover izlerken gördüm. Sesi gayet güzel olan ses sanatçısı bunun yanı sıra söz yazarıymış. 17 yaşında cici ablamızın hayatında başarılar dileriz :)


Becky G 

 Onu bu klipte gördüm : http://www.youtube.com/watch?v=204RpkonU-s tarzını bayağı beğendim aslında. jennifer lopez var klipte :3 Selena gomez ile bir akrabalıkları varmış sanırım :)

 

Tiffany Alvord

 1992 doğumlu bir ablamız daha var :) kendisi hem ses sanatçısı hem de söz yazarı. Kendine özgün şarkıları gibi coverları da var. Gözleri tam bir ölüm :)) Sesi de kendi kadar iyi zaten ^_^

 

Alex G 

Sesine kurban olduğum :D Ben uzun zamandır tanıyorum bu şeker kadını :) Kendisi bayağı iyi taştır :D Sesi ölüm zaten :3  Lil' Love grubunun üyesi üstelik.Kendi plak şirketi bile varmış :) 

 

 

Madilyn Bailey

Sarışın güzeli tanıyanınız vardır eminim. Ama o kadar çok duyulmadığı için yazmak istedim. Daha bir hafta önce gördüm bende :) Fakat sesi çok iyi hem çok çok tanınıyor gördüğüm kadarı ile :)

 

 

Lily Elise 

Oyuncu ve şarkıcı olan ablamız. Yurt dışında çok iyi tanınıyor. Hatta the Voice yarışmasına bile katılmış :) Gayet çekici bir abla :D 

 

Miley Cyrus- Wrecking Ball Cover

http://www.youtube.com/watch?v=ptZ4uW0qZkI

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos