14 Ekim 2013 Pazartesi

Yarın Bayrammmmm

zaman: Pazartesi, Ekim 14, 2013
Evet yarın bayram ve siz ne giyeceğinizi bilmiyorsanız tam sizlik konu ;) öncelikle bayramda biraz tatlı olun pembe giyin mesela. Ama benim tarzıma uygun değil diyorsanız küçük kolyeler takabilirsiniz. Aslında ben zıt renklerin pek tavsiye edildiğini duymadım ama ben pembe ile yeşili öneririm sonuç güzel oluyor. Elbise de öneriyorum asılında. Cepli bir şeyler giyerseniz iyi olur :) Ve ya küçük bir çanta yanınıza alın. Eğer şort giyerseniz üstünüze kazak giyin. Ne diyor bu kız demeyin birazdan bakacağınız fotoğraflarda iyi durduğunu sizde göreceksiniz. Eğer sarışınsanız kırmızıyı tavsiye ederim çok çok iyi duruyor. Esmerseniz ben neon renkleri pek yakıştıramıyorum ama sizin kararınız. Renkli ceketler giyebilirsiniz.Yazılı t-shirt lerde olabilir aslında. Bol bol fotoğraf çekip internete yükleyin :)ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR :)
-Sevcan Sayrıs




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos