7 Ekim 2013 Pazartesi

Vintage

zaman: Pazartesi, Ekim 07, 2013
Şimdi siz bana vintage ne demek diyorsunuz. Hemen anlatayım. Aslında birkaç anlamı olsa da benim burada ele aldığım "eski yıllarda kullanılıp saklanmış simdi başkasının beğenisine sunulan kıyafet, taki, sapka vs." bir takım eski eşyaların kullanımı. Son dönemde o kadar moda oldu ki. Fakat bu eşyaları kullanma kuralını bilmek lazım. Sen gidip vintage elbise seçip altına modern bir  sandalet hoş durmayabilir. Bakın durmayabilir dedim durmaz demedim nadiren güzel de durabiliyor. Tabi her şeyi vintage giyersen eski kafalı bile olabilirsin. Biraz da modern esintiler arada olursa gayet şık durur. İstanbul, Ankara, İzmir vs. yerlerde görebiliriz fakat küçük yerlerde bu tarzı bulmak gayet zor. Mesela ben Isparta da hiç vintage giyen görmedim. Zaten satan butik de görmedim. Ha eski yıllarda kullanılıp saklanmış derken bunun kopyalayıp çoğaltan markalar da var buda bu tarzın yayılmasını sağlıyor. Bu tarzda örnek alınan ünlü ise marilyn monroe dır. Onun kullandıklarından yola çıkmak daha mantıklıdır daha doğrusu. Sonuçta bir ikon değil mi?







1 yorum:

gulsinem on 8 Ekim 2013 11:33 dedi ki...

selam blogun çok hoş..
ben de beklerm sevgiler..

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos