7 Ekim 2013 Pazartesi

KALEM DEFTER SİLGİ :)

zaman: Pazartesi, Ekim 07, 2013
Biliyorum okullar açılalı bayağı oldu fakat bunlar o kadar hoş ki dayanamadım paylaşayım dedim. Şimdi almazsanız 2. dönem belki alırsınız.Ayrıca bunun yanında bir kaç site vereceğim oradan satın alabilirsiniz. Bence pembe renkli düz defterler de hoş ama bir de bunlara bakın.

 
 
Gel gelelim ben kalemlere bayılırım bir çok ta kalemim vardır. Durmadan sürekli renkli kalemler alıp kendimi mutlu ederim :) Her tür ve renkten kalemlerim vardır en baskın olanda PEMBE rengidir. Bilmiyorum bu sene defterimden kalemime kadar her şeyi pembe aldım. Bu renkle daha mutlu hissediyorum. Her neyse ben faber castell grip 2011 kullanıyorum birazcık pahalılar ama gayet kullanışlılar. Renklide tek tercih stabilo kalem , faber castell uçlu kalem poly matic de gayet iyi aslında geçen sene kullanmıştım. Birde sınav kalemi eskiz var çok iyi gerçekten sınavda çok iyi oluyor.


 
 
Silgide artık kokulu silgi dönemi bitti. Hepimiz winx ve hepsi 1 den kurtulduk peki ya ne almalıyız? Ben pek fazla öneremem tekçe faber castell sınav silgisi derim. Çünkü gayet kullanışlı ve diğerlerine göre daha iyi siliyor.

 
 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben renkli sayfalı defteri nasıl satın alabilirim?

Sevcan Çetin on 30 Nisan 2014 09:56 dedi ki...

tatlım burda düzleri var : http://www.muji.com.tr/default.asp?page=subcat&sid=22&tid=10
Bunlarda renkli olanlar (aynısı yok eski bir yazı olduğu için bulamadım):
http://www.jurasi.com/p/mini-defteri-lastikli-renkli-sayfali-10699#prettyPhoto
http://www.nilpromosyon.net/U173,27,nil-defter-ar-113-defterler.htm

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos