24 Ocak 2014 Cuma

Merhabaa :)

zaman: Cuma, Ocak 24, 2014


Merhaba bundan sonra moda hakkıında bilgileri benden duyacaksınız :) eskiden moda nasıldı? kimler rüküş, kimler şık, kimler ikon olma yolunda bunlar ve daha fazlası artık burada.;)

 Çoğunlukla türkiyede blog açmak her ne kadar yaygıın olmasada dış ülkelerde hemen hemen herkez blog sahibi. Ben eskiden blog yazanlara hayranlık duyardım nasıl bu kadar düşünüyor bu kadar iyi yazıyorlar hiç anlamamışımdır.

                          En başta kendimi anlatayım. Benim adım Sevcan Çetin

     Genelde dergileri karıştıran magazin programlarını izleyen ünlüler hakkında çoğu şeyi bilen tipik gossip girl olarak kendimi tanıtabilirim.:)

     Müzik tarzı olarak rock-metal dinlemeyi her ne kadar tercih etsemde idol olarak 7 yıldır Miley Ray Cyrus (Destiny Hope Cyrus) seçtim.O ne yaparsa yapsıın ona yakıştırıyorum :) Bu yüzden başka ünlüler arasında biraz taraf tutuyorum :) 14 yaşında minik bir blogcuyum:)

   Blog konusunda acemi sayılırım ama moda sayfalarında adminlikler yaptım :)
   Bana blog hakkında öneri ve şikayetlerinizi iletirseniz sevinirim :)
  Facebook: https://www.facebook.com/sevcan.cetin.14606?ref=tn_tnmn
                                              MUTLU VE HUZURLU YAŞAMAK DİLEĞİYLE :)

1 yorum:

Ceyda Tüzün on 23 Eylül 2013 09:19 dedi ki...

Çok güzel bir blog :D

Yorum Gönder

 

Sevcan ÇETİN Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos